آ
-
آیندهپژوهی
آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
-
آینده پژوهی
رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
-
آینده پژوهی رسانه
سخن آغازین [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 8-9]
-
آینده تلویزیون
آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
-
آینده شغلی
بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
-
آیندۀ سازمان
واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگیهای ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیطهای کاری شبهمدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
ا
-
ابراهیم فتحی
شناسایی الزامات حکمرانی محتوا فضای مجازی در بُعد انتشارمحتوا با تاکید بر سازمان صداوسیما علی نجفی؛ ابراهیم فتحی؛ هادی البرزی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 147-170]
-
اثرات سازمانی و اجتماعی
استفاده نسل «زد» از رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]
-
اخبار جعلی
رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
-
از خودبیگانگی
واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگیهای ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیطهای کاری شبهمدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
-
اصفهان
تاثیر برنامههای فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
-
امید به زندگی
بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانهها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
-
انقلاب فناورانه
جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
-
ایران
خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]
-
ایرنا
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
-
ایسنا
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
-
ایلنا
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
-
اینترنت
استفاده نسل «زد» از رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]
-
اینترنت اشیاء
جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
ب
-
برنامه اجتماعی"
تاثیر برنامههای فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
-
برنامههای گفتگو محور
بررسی شاخصها و عناصر برنامههای تلویزیونی تعاملی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 121-142]
-
برنامه ی فرهنگی "
تاثیر برنامههای فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
پ
-
پسا حقیقت
رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
ت
-
تحلیل ثانویه
تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
-
تعارض منافع
شناسایی و اولویت بندی مصادیق تعارض منافع در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی [(مقالات آماده انتشار)]
-
تکنولوژی
ریختشناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
-
تلگرام
تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
-
تلویزیون
بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
-
تلویزیون
بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانهها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
-
تلویزیون
بررسی مقایسه ای فیلم سازی در سه مدیوم تلویزیون، پلتفرم ها و سینما (با تاکید بر تاثیر فضای مجازی بر این سه حوزه) [(مقالات آماده انتشار)]
-
تلویزیون تعاملی
بررسی شاخصها و عناصر برنامههای تلویزیونی تعاملی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 121-142]
ج
-
جامعه ایران
رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
-
جایگزینی رسانهای
فناوری رسانهای و چرخه 24 ساعته خبری [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 65-97]
چ
-
چرخه 24 ساعته خبری
فناوری رسانهای و چرخه 24 ساعته خبری [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 65-97]
ح
-
حمایت از کالای ایرانی "
تاثیر برنامههای فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
خ
-
خبر
ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
-
خبر تقاضامحور
فناوری رسانهای و چرخه 24 ساعته خبری [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 65-97]
-
خبر رادیویی
خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]
-
خبر رادیویی
ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
-
خبرگزاری
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
ذ
-
ذائقه سنجی
تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
ر
-
رادیو
ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
-
راستی آزمایی
رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
-
راستینگی سازمانی
واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگیهای ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیطهای کاری شبهمدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
-
راهبرد عملیاتی
رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
-
رسانه
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
-
رسانه
بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
-
رسانه
بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانهها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
-
رسانه غیرمتمرکز
جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
-
رسانههای اجتماعی
رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
-
رسانههای اجتماعی
استفاده نسل «زد» از رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]
-
رسانههای دیجیتال
جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
-
رضایتمندی
بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانهها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
-
روایتگری خبر
ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
-
روش پیمایشی
شناسایی و اولویت بندی مصادیق تعارض منافع در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی [(مقالات آماده انتشار)]
-
روندها
ریختشناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
ز
-
زاینده رود"
تاثیر برنامههای فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
س
-
ساخت اجتماعی واقعیت
واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگیهای ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیطهای کاری شبهمدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
-
سالمندان
بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانهها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
-
سپهر رسانه ای
خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]
-
سرویس مبتنی بر تقاضا
آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
-
سریال
بررسی مقایسه ای فیلم سازی در سه مدیوم تلویزیون، پلتفرم ها و سینما (با تاکید بر تاثیر فضای مجازی بر این سه حوزه) [(مقالات آماده انتشار)]
-
سناریونویسی
آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
-
سنجش کارآمدی
مقایسه شاخصهای کارآمدی سه خبرگزاری داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
-
سینما
بررسی مقایسه ای فیلم سازی در سه مدیوم تلویزیون، پلتفرم ها و سینما (با تاکید بر تاثیر فضای مجازی بر این سه حوزه) [(مقالات آماده انتشار)]
ش
-
شبکه های اجتماعی
ریختشناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
-
شبکه های اجتماعی
تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
-
شخصی سازی اطلاعات
رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
-
شغل
بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
ص
-
صدا و سیما
رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
-
صدا وسیما
شناسایی و اولویت بندی مصادیق تعارض منافع در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی [(مقالات آماده انتشار)]
ع
-
عصر جدید رسانهای
بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
-
علی نجفی
شناسایی الزامات حکمرانی محتوا فضای مجازی در بُعد انتشارمحتوا با تاکید بر سازمان صداوسیما علی نجفی؛ ابراهیم فتحی؛ هادی البرزی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 147-170]
-
عناصر تعامل
بررسی شاخصها و عناصر برنامههای تلویزیونی تعاملی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 121-142]
ف
-
فساد
شناسایی و اولویت بندی مصادیق تعارض منافع در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی [(مقالات آماده انتشار)]
-
فصلنامه دانش آینده پژوهی رسانه
سخن آغازین [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 8-9]
-
فضای مجازی
بررسی مقایسه ای فیلم سازی در سه مدیوم تلویزیون، پلتفرم ها و سینما (با تاکید بر تاثیر فضای مجازی بر این سه حوزه) [(مقالات آماده انتشار)]
-
فنآوری اطلاعات
بررسی شاخصها و عناصر برنامههای تلویزیونی تعاملی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 121-142]
-
فناوری رسانهای
فناوری رسانهای و چرخه 24 ساعته خبری [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 65-97]
-
فیلم
بررسی مقایسه ای فیلم سازی در سه مدیوم تلویزیون، پلتفرم ها و سینما (با تاکید بر تاثیر فضای مجازی بر این سه حوزه) [(مقالات آماده انتشار)]
ک
-
کاربر ایرانی
تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
-
کرونا
خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]
گ
-
گویندگی خبر
بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
م
-
متاورس
واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگیهای ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیطهای کاری شبهمدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
-
مخاطب
ریختشناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
-
مخاطب
بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
-
مخاطبشناسی
بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
-
مشارکت
بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانهها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
-
مصرف رسانهای
آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
-
مصرف رسانهای
استفاده نسل «زد» از رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]
-
مطبوعات
ریختشناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
-
منابع انسانی
بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
ن
-
نسل z
استفاده نسل «زد» از رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]
-
نظام رسانه ای
شناسایی و اولویت بندی مصادیق تعارض منافع در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی [(مقالات آماده انتشار)]
-
نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان
خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]
-
نمایش خانگی
بررسی مقایسه ای فیلم سازی در سه مدیوم تلویزیون، پلتفرم ها و سینما (با تاکید بر تاثیر فضای مجازی بر این سه حوزه) [(مقالات آماده انتشار)]
و
-
واقعیت سازمانی
واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگیهای ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیطهای کاری شبهمدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
ه
-
هادی البرزی
شناسایی الزامات حکمرانی محتوا فضای مجازی در بُعد انتشارمحتوا با تاکید بر سازمان صداوسیما علی نجفی؛ ابراهیم فتحی؛ هادی البرزی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 147-170]
-
هدایت افکارعمومی
رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
-
هرم وارونه
ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
-
هوش مصنوعی
جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
-
هوش مصنوعی
بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد