نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آینده‌پژوهی آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
  • آینده پژوهی رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
  • آینده پژوهی رسانه سخن آغازین [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 8-9]
  • آینده تلویزیون آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
  • آینده شغلی بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]
  • آیندۀ سازمان واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگی‌های ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیط‌های کاری شبه‌مدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]

ا

  • ابراهیم فتحی شناسایی الزامات حکمرانی محتوا فضای مجازی در بُعد انتشارمحتوا با تاکید بر سازمان صداوسیما علی نجفی؛ ابراهیم فتحی؛ هادی البرزی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 147-170]
  • اثرات سازمانی و اجتماعی استفاده نسل «زد» از‌ رسانه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]
  • اخبار جعلی رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
  • از خودبیگانگی واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگی‌های ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیط‌های کاری شبه‌مدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
  • اصفهان تاثیر برنامه‌های فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان‌(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
  • امید به زندگی بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانه‌ها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
  • انقلاب فناورانه جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
  • ایران خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]
  • ایرنا مقایسه شاخص‌های کارآمدی سه خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
  • ایسنا مقایسه شاخص‌های کارآمدی سه خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
  • ایلنا مقایسه شاخص‌های کارآمدی سه خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
  • اینترنت استفاده نسل «زد» از‌ رسانه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]
  • اینترنت اشیاء جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]

ب

  • برنامه اجتماعی" تاثیر برنامه‌های فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان‌(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]
  • برنامه‌های گفتگو محور بررسی شاخص‌ها و عناصر برنامه‌های تلویزیونی تعاملی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 121-142]
  • برنامه ی فرهنگی " تاثیر برنامه‌های فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان‌(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]

پ

  • پسا حقیقت رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]

ت

  • تحلیل ثانویه تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
  • تعارض منافع شناسایی و اولویت بندی مصادیق تعارض منافع در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی [(مقالات آماده انتشار)]
  • تکنولوژی ریخت‌شناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
  • تلگرام تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
  • تلویزیون بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
  • تلویزیون بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانه‌ها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
  • تلویزیون بررسی مقایسه ای فیلم سازی در سه مدیوم تلویزیون، پلتفرم ها و سینما (با تاکید بر تاثیر فضای مجازی بر این سه حوزه) [(مقالات آماده انتشار)]
  • تلویزیون تعاملی بررسی شاخص‌ها و عناصر برنامه‌های تلویزیونی تعاملی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 121-142]

ج

  • جامعه ایران رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
  • جایگزینی رسانه‌ای فناوری‌ رسانه‌ای و چرخه 24 ساعته خبری [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 65-97]

چ

ح

  • حمایت از کالای ایرانی " تاثیر برنامه‌های فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان‌(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]

خ

  • خبر ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
  • خبر تقاضامحور فناوری‌ رسانه‌ای و چرخه 24 ساعته خبری [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 65-97]
  • خبر رادیویی خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]
  • خبر رادیویی ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
  • خبرگزاری مقایسه شاخص‌های کارآمدی سه خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]

ذ

  • ذائقه سنجی تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]

ر

  • رادیو ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
  • راستی آزمایی رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
  • راستینگی سازمانی واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگی‌های ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیط‌های کاری شبه‌مدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
  • راهبرد عملیاتی رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
  • رسانه مقایسه شاخص‌های کارآمدی سه خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
  • رسانه بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
  • رسانه بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانه‌ها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
  • رسانه غیرمتمرکز جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
  • رسانه‌های اجتماعی رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
  • رسانه‌های اجتماعی استفاده نسل «زد» از‌ رسانه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]
  • رسانه‌های دیجیتال جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
  • رضایتمندی بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانه‌ها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
  • روایت‌گری خبر ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
  • روش پیمایشی شناسایی و اولویت بندی مصادیق تعارض منافع در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی [(مقالات آماده انتشار)]
  • روندها ریخت‌شناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]

ز

  • زاینده رود" تاثیر برنامه‌های فرهنگی-اجتماعی تلویزیون استان اصفهان‌(زنده رود) بر حمایت از کالای ایرانی در بین مخاطبین [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-116]

س

  • ساخت اجتماعی واقعیت واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگی‌های ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیط‌های کاری شبه‌مدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
  • سالمندان بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانه‌ها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
  • سپهر رسانه ای خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]
  • سرویس مبتنی بر تقاضا آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
  • سریال بررسی مقایسه ای فیلم سازی در سه مدیوم تلویزیون، پلتفرم ها و سینما (با تاکید بر تاثیر فضای مجازی بر این سه حوزه) [(مقالات آماده انتشار)]
  • سناریونویسی آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
  • سنجش کارآمدی مقایسه شاخص‌های کارآمدی سه خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 104-147]
  • سینما بررسی مقایسه ای فیلم سازی در سه مدیوم تلویزیون، پلتفرم ها و سینما (با تاکید بر تاثیر فضای مجازی بر این سه حوزه) [(مقالات آماده انتشار)]

ش

  • شبکه های اجتماعی ریخت‌شناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
  • شبکه های اجتماعی تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
  • شخصی سازی اطلاعات رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 33-64]
  • شغل بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]

ص

  • صدا و سیما رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
  • صدا وسیما شناسایی و اولویت بندی مصادیق تعارض منافع در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی [(مقالات آماده انتشار)]

ع

  • عصر جدید رسانه‌ای بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
  • علی نجفی شناسایی الزامات حکمرانی محتوا فضای مجازی در بُعد انتشارمحتوا با تاکید بر سازمان صداوسیما علی نجفی؛ ابراهیم فتحی؛ هادی البرزی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 147-170]
  • عناصر تعامل بررسی شاخص‌ها و عناصر برنامه‌های تلویزیونی تعاملی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 121-142]

ف

  • فساد شناسایی و اولویت بندی مصادیق تعارض منافع در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی [(مقالات آماده انتشار)]
  • فصلنامه دانش آینده پژوهی رسانه سخن آغازین [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 8-9]
  • فضای مجازی بررسی مقایسه ای فیلم سازی در سه مدیوم تلویزیون، پلتفرم ها و سینما (با تاکید بر تاثیر فضای مجازی بر این سه حوزه) [(مقالات آماده انتشار)]
  • فن‌آوری اطلاعات بررسی شاخص‌ها و عناصر برنامه‌های تلویزیونی تعاملی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 121-142]
  • فناوری‌ رسانه‌ای فناوری‌ رسانه‌ای و چرخه 24 ساعته خبری [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 65-97]
  • فیلم بررسی مقایسه ای فیلم سازی در سه مدیوم تلویزیون، پلتفرم ها و سینما (با تاکید بر تاثیر فضای مجازی بر این سه حوزه) [(مقالات آماده انتشار)]

ک

  • کاربر ایرانی تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام (10 تا 22 بهمن ماه 1398) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 143-174]
  • کرونا خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]

گ

  • گویندگی خبر بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]

م

  • متاورس واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگی‌های ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیط‌های کاری شبه‌مدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]
  • مخاطب ریخت‌شناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
  • مخاطب بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
  • مخاطب‌شناسی بررسی ویژگی مخاطب تلویزیون در عصر جدید رسانه ای [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 81-103]
  • مشارکت بررسی میزان استفاده و رضایتمندی سالمندان از رسانه‌ها [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 118-147]
  • مصرف رسانه‌‌ای آینده تلویزیون و چشم انداز ویدئو تا ده سال آینده [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-31]
  • مصرف رسانه‌ای استفاده نسل «زد» از‌ رسانه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]
  • مطبوعات ریخت‌شناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 98-120]
  • منابع انسانی بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]

ن

  • نسل z استفاده نسل «زد» از‌ رسانه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 61-80]
  • نظام رسانه ای شناسایی و اولویت بندی مصادیق تعارض منافع در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی [(مقالات آماده انتشار)]
  • نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان خبر رادیویی در سپهر رسانه ای آینده ایران از دیدگاه نظریه کهکشان های ارتباطی مک لوهان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 148-169]
  • نمایش خانگی بررسی مقایسه ای فیلم سازی در سه مدیوم تلویزیون، پلتفرم ها و سینما (با تاکید بر تاثیر فضای مجازی بر این سه حوزه) [(مقالات آماده انتشار)]

و

  • واقعیت سازمانی واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگی‌های ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیط‌های کاری شبه‌مدرن [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 10-35]

ه

  • هادی البرزی شناسایی الزامات حکمرانی محتوا فضای مجازی در بُعد انتشارمحتوا با تاکید بر سازمان صداوسیما علی نجفی؛ ابراهیم فتحی؛ هادی البرزی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 147-170]
  • هدایت افکارعمومی رهیافت های رسانه ملی در هدایت افکارعمومی جامعه ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 65-94]
  • هرم وارونه ساختارهای روایت و کارکرد آن در خبر رادیو [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 32-60]
  • هوش مصنوعی جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 10-32]
  • هوش مصنوعی بررسی جایگاه هوش مصنوعی در منابع انسانی از منظر نقش هوش مصنوعی در حذف مشاغل (موردمطالعه: گویندگی خبر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 36-64]